Kategorie

Informacja

Promocje

Wysyłka oraz zwroty

WYSYŁKA I KOSZT PRZESYŁKI:

Zakupione towary wysyłamy kurierem lub pocztą.

Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym umówieniu się i ustaleniu daty odbioru.

Koszt wysyłki wielu przedmiotów ustalany jest indywidualnie w zależności od wagi całej przesyłki. Staramy się zawsze podać wagę towaru. Koszty można policzyć samodzielnie sumując wagę wszystkich zakupionych.

Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków w przesyłce należy sporządzić protokół. Protokół (formularz posiada kurier) jest jedynym dokumentem na podstawie którego można reklamować uszkodzenia i braki ilościowe towaru. W innym przypadku jako sprzedający nie odpowiadamy za uszkodzenia transportowe i braki ilościowe.

Przesyłki kurierskie są ubezpieczone. Przesyłki wysyłane do Paczkomatu nie są objęte ubezpieczeniem - w przypadku uszkodzenia mechanicznego sprzedawca nie ponosi kosztów wymiany.

Towary wysyłamy maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych (przesyłki wysyłane są wyłącznie w dni robocze) po dniu wpływu pieniędzy na nasz konto.

Realizujemy również transakcje z klientami z zagranicy.

Przy wewnątrzwspólnotowym nabywaniu towarów obowiązująca stawka VAT to 0% (zgodnie z warunkami Ustawy o podatku VAT od towarów i usług)
W przypadku wysyłki za granicę proszę o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztu przesyłki.

ZWROT TOWARU:

Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz. U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Do przesyłki proszę dołączyć paragon lub fakturę oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Należy również podać numer konta bankowego na które ma zostać dokonany zwrot. Zwracany towar powinien być w oryginalnym opakowaniu.

Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz paczek wysłanych na nasz koszt i paczek przez nas nie zamówionych.